zondag 6 april 2014

Gister een heerlijke dag bij de Art Specially Event in Nijkerk gehad. Weer net even anders dan de afgelopen jaren in Zeist maar daardoor ook weer leuk, wat afwisseling. De jaarlijkse stempellap kon me niet direct bekoren maar na een paar workshops gezien te hebben werd ik steeds enthousiaster en heb het toch maar wel gekocht. Daarnaast nog wat stempels en zo mijn verjaardagsgeld goed besteed! Het was wel heel druk, aan de workshops heb ik daardoor eerst niet meegedaan. Maar we hadden er 1 gereserveerd bij Creabest en daar een leuk canvasje bewerkt. Daarna bleek het wat rustiger geworden te zijn en konden we zo bij 2 workshopjes aanschuiven, een hele snelle kaart en een iets bewerkelijker maar heel leuk! Toen was het 18:00 en werden we vriendelijk verzocht het pand te verlaten. Zo lang ben ik nog nooit op het Event gebleven! Daarna met Jorca, waarmee ik mee reed, naar de Mc Donalds. Die in Nijkerk was afgeladen vol, door naar Woerden, die was wegens verbouwing gesloten, door naar Bodegraven en daar was het ook giga druk. Na even in de rij gestaan te hebben besloten we door de Mc Drive te gaan en buiten te eten. Toen zaten we binnen 5 minuten in het zonnetje te smikkelen!

Wat een heerlijk dagje was dit, nogmaals bedankt Jorca!




2 opmerkingen:

Unknown zei

Was leuk en heerlijk, Annemieke! En bedankt voor het niet vermelden van de smakelijke details van het Mcdrive avontuur!

Anoniem zei

Leuk dat jullie geweest zijn. Volgend jaar hoop ik toch wel weer mee te gaan. Laat je morgen nog wat zien?? Volgens mij zie ik ook weer iets van different colours, of niet? Groetjes,Hester