maandag 29 april 2013

Eindelijk weer eens een journal gemaakt. Via de MixedMediaDivas Yahoo groups heb ik een doosje met materialen voor mijn verjaardag gekregen en daar moet ik dan binnen een mand iets mee doen.
Maakt niet uit wat voor project het is. Ik heb dit jaar voor een journal gekozen.
Begonnen met een achtergrond met de verf uit het pakket en Color Wash en maskers.
In fase 2 alle papiertjes uit het pakket erop geplakt.
Met gesso erover en weer met Color Wash en maskers en gespetterd met witte Dylusions. (Beetje gele foto (fase 3) door het avondlicht…)

Tot stot met verf de nadenkende dames gesponst door een mask, met witte China marker ingekleurd, wat schaduwen met zwart Pastel pencil, beetje tekst stempel vaag gestempeld en de kompas uit het pakket. Randen weer wat donkerder gemaakt met de zwarte Pastel pencil.
O, tussendoor de tekst zwart geschreven, wilde er met wit over heen gaan maar dat zag er niet uit dus maar weer zwart gemaakt…


Zie nu dat ik de tekst beter had door kunnen schrijven van links naar rechts over beide pagina’s en niet eerst op links en dan op rechts…
Maar ja, gedane zaken nemen geen keer! ;-)

Geen opmerkingen: