zondag 15 april 2012


Gister met een collega naar de ArtSpecialy beurs in Zeist geweest. Meestal ga ik gelijk de beurs op maar mijn collega wilde eerst de workshops van AS doen. Ik dus mee en hup, we konden bijna zo aanschuiven! Eerst een zakje gemaakt met een transfer mbv speciaal transferpapier van...de Action! Dat wordt dus even naar Haxerswoude Rijndijk tuffen! Erg leuk effect! Je schijnt het nog te kunnen wassen ook.











Daarna aangeschoven bij een kaart maken met Distress Stain van Ranger. Al heel wat over gelezen maar niet aangeschaft. Maar na deze leuke workshop toch maar wat kleurtjes gekocht!















Tijdens het lopen over de beurs kon ik zomaar aanschuiven bij een memoblokje versieren. Met Distress Ink en een babylotiondoekje een achtergrondje maken en dat bestempelen.
Erg leuk ook. Ik deed het eerst fout, halve tekst en verschoven. Geen probleem om het nog eens te doen! Top vrouwen daar!








Bedankt alle medewerkers van de Art Specially beurs!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Annemieke,

Leuk om even te lezen hoe je het vond. Grappig om te zien dat je bij dezelfde workshops heel andere resultaten krijgt. Volgend jaar weer?

Groetjes,

Hester