woensdag 18 januari 2012

WWJW, Wat wens je woensdag van Kriebels en Krabbels.
Vreemd dat ik 9 weken dit links heb laten liggen... Veel te druk met 1001 dingen. Hoogste tijd om eens per week eens stil te staan bij gevoelsdingen. Ik uit niet gemakkelijk mijn gevoelens maar op papier vind ik dat geen probleem. Helemaal goed dus! Ik ga met terugwerkende kracht de 9 weken overdenken... bedankt Kriebels en Krabbels dat je ons deze gelegenheid geeft!

Week 9 van WWJW, Wat wens je woensdag.
"Waar wens je heen te reizen in 2012?" Het was niet zozeer een vraag naar een reisbestemming, meer een vraag: Waar wil je heen met je leven? Wat wil je bereiken?
Dit was het eerste wat bij me opkwam:

2 opmerkingen:

Dagboekdingen zei

De wwjw is er ook een flink aantal weken tussenuit geweest!

Dank je wel voor je bijdrage. Ik hoop dat jij het geheim ontdekt!

By Aline zei

Je kan het, zeg ik met een lolly in mijn mond... belangrijkste is dat je gestopt bent met roken... en dan nu even zorgen dat je die paar kilo's kwijt raakt...