vrijdag 4 februari 2011

Na een week broeden op deze pagina toch maar eens echt aan de gang... Ik werd niet warm of koud van werken met een silhouet... De inspiratie kwam maar niet! De basis van les 3 vast gemaakt maar ik wilde eerst les 2 af hebben.... Me vanavond maar eens in het diepe geworpen...

Een cirkel uitgesneden en de zon met gele verf binnen de cirkel aangebracht. De uitgesneden cirkel op de zon gelegd (of wordt het een maan????) en blauwe lucht geverfd.

Uit bladen allerlei stukjes water gescheurd en daar een soort zee van geplakt.
Met oil pastels wat oranje aangebracht op de zon/maan. Witte wolkjes getempeld en de silhouet dolfijnen geplakt...
Ik vond de zee wat kaal dus wat gekleurde visjes erin laten zwemmen en nog een paar silhouetjes. En de tekst erbij geschreven.

Tja, is het nu af? Ik weet het niet.... Ik weet wel dat ik nog veel te leren heb!

Zondag snel verder met les 3!

Geen opmerkingen: